Friday, December 2, 2011

ဘုရားေပးတဲ႔ဆု


မွတ္မွတ္ရရ ေျပာရလွ်င္ သူကကၽြန္မထက္ ႏိုင္ငံျခားကို ၈လေနာက္က်ျပီးမွ ေရာက္လာခဲ့သည္။ သူမေရာက္လာခင္ အေတာအတြင္း ကၽြန္မတစ္ေယာက္ ဘာမွန္းမသိေသာ လူမ်ားၾကားထဲ တစ္ေယာက္ထဲ ေနလာခဲ့ရသည္။ ထိုလူမ်ိဳးမ်ား ရီလွ်င္ ကၽြန္မလိုက္ရီသည္။ သူတို႔ေတြ ထမင္းစားဖို႔ ျပင္လွ်င္ ထမင္းစားခ်ိန္ ေရာက္မွန္းသိသည္။ အ`ေနသလို နားမၾကားသလိုႏွင့္ အေတာ္ပင္ အူေၾကာင္ ေၾကာင္ႏို္င္လွသည္။ အလုပ္လုပ္ေနေသာ္လည္း ကၽြန္မစိတ္ေတြ ျမန္မာျပည္ကို ေရာက္ေနသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ တစ္ေယာက္တည္း စကားေျပာေနတတ္သည္။ တစ္ေယာက္တည္း အိမ္ကို လြမ္းလို႔ ငိုေနတတ္သည္။ အလုပ္ခ်ိန္ုျပီးေတာ့လည္း စိတ္မပါသလိုႏွင့္ ျပန္ရျပန္သည္။ တကယ္ကို ကၽြန္မအတြက္ ငရဲခန္း တစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။

သူေရာက္လာေတာ့ အေတာ္ေလး ေပ်ာ္မိသည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ အရုပ္တစ္ခုကို လက္ေဆာင္ရလိုက္သည့္ အခါ ျဖစ္သည့္ စိတ္ခံစားခ်က္ႏွင့္တူသည္။ သူသည္ ကၽြန္မလက္ေအာက္တြင္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ရမည္ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ သူက ကၽြန္မထက္ 2ႏွစ္မွ်ပင္ၾကီးသည္။ သူႏွင့္ကၽြန္မကို လူမ်ိဳးတူျခင္းမို႔္ အလုပ္တြင္ အတူလုပ္ရရံုသာမဟုတ္ အေဆာင္တြင္လည္း တစ္ခန္းတည္း အတူေနရသည္။ ထိုအခ်ိန္မွ စကာ သူႏွင့္ ကၽြန္မတို႔ 24နာရီလံုးလံုး မေတြ႔ခ်င္မွ အဆံုးျဖစ္လာၾကသည္။

ကၽြန္မႏွင့္သူ ေသြးထြက္သံယို ျဖစ္သည္အထိ ရန္ျဖစ္ဖူးသည္။ ကၽြန္မႏွင့္သူ သူမ်ားအျမင္ကပ္ေလာက္ ေအာင္လည္း ခ်စ္ၾကဖူးသည္။ သူအိပ္လွ်င္ အလြန္အမင္းေဟာက္တတ္ေသာ္လည္း ကၽြန္မအိပ္မေပ်ာ္သည့္ အခါ ထိုအသံကိုပင္ ေခ်ာ့သိပ္ေနသည္ဟု ထင္မွတ္ဖူးသည္။ ကၽြန္မက အလြန္ေယာင္တတ္သည္။ သူအိပ္မေပ်ာ္သည့္ အခါလည္း ထိုကဲ့သို႔ပင္ ႏွလံုးသြင္းကာ ေနသည္။ ကၽြန္မႏွင့္သူ အကၤီ်ဆင္တူ၀တ္ကာ ပဲမ်ားဖူးသည္။(ပဲအမ်ားလြန္ကာ ရင္းဂစ္ 50က်ေပ်ာက္လို႔ ညညဥ္႔နက္သည္ အထိ ေဘာလံုးကြင္းထဲ ရွာၾကရသည္။)ကၽြန္မႏွင့္သူ ဖရဲသီးကို ထမင္းလြတ္စားဖူးၾကသည္။ ကၽြန္မႏွင့္သူ အိမ္ကိုလြမ္းလို႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ငိုခဲ့ဖူးသည္။

ကၽြန္မကို တစ္ခါတစ္ရံ အေမလိုဆံုးမတတ္သည္။ အမလို အလိုလိုက္သည္။ သူငယ္ခ်င္းလို ေပ်ာ္ဖူးၾကသည္။ ခ်စ္သူေတြလို သံေယာဇဥ္ ျဖစ္ျပတတ္သည္။ ကၽြန္မစိတ္ဆိုးသည့္ အခါ သူက ကၽြန္မေက်နပ္သည္အထိ ေခ်ာ့ဖူးသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ သူစိတ္ဆိုးကာေျပာသည့္ စကားမ်ားက ကၽြန္မကို မ်က္ရည္က်ေအာင္ လုပ္ႏိုင္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မမမုန္းႏိုင္ခဲ့။

ကၽြန္မ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ရန္တိုက္တြန္းခဲ့သည္။ ကၽြန္မကို သူငိုခ်င္ေနေသာ္လည္း မငိုဘဲႏွင့္ ဆံုးမခဲ့ဖူးသည္။ သူအတြက္ ကၽြန္မအသက္ကိုပင္ စြန္႔၀င့္သလို သူကလည္း ကၽြန္မႏွင့္ နည္းတူပင္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မတို႔ ရန္ကုန္တြင္ ျပန္ေတြ႔သည့္အခါ သူကၽြန္မကိုေတြ႔ေတြ႔ခ်င္း ခုႏွစ္ထပ္တိုက္ တစ္တိုက္လံဳးၾကားေအာင္ ေအာ္သည္အထိ ၀မ္းသာသည္။ ကၽြန္မလည္း သူ႔ဆီကို ရန္ကုန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း အေျပးေရာက္ေအာင္သြားခဲ့သည္။ ကၽြန္မႏွင့္သူ ၾကားထဲက အမွတ္တရမ်ား ေျပာလွ်င္ အခန္းဆက္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ ေကာင္းေကာင္းရသည္။ သူကို ကၽြန္မ ခ်စ္သူထက္ပိုခ်စ္သည္။ သူလဲ ထို႔အတူပင္ျဖစ္သည္။

ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာကို ဘာသာျပန္လွ်င္ ဘုရားေပးသည့္ဆုဟု ဘာသာျပန္တတ္သည္။ စာဖတ္သူ သူငယ္ခ်င္းလည္း စဥ္းစားၾကည့္ေစခ်င္သည္ ထိုသို႔ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ိဳးကိုမွ ဘုရားေပးသည့္ဆုဟု မသတ္မွတ္လွ်င္ မည္သည့္ အရကို သတ္မွတ္ရမည္နည္း။

(ထိုထက္ပိုလြင္ေအာင္ ေရးျပခ်င္ေသာ္လည္း ေကာ္နက္ရွင္ မေကာင္းပါသျဖင့္ သည္းခံ ခြင့္လႊတ္ေပးေစျခင္ ပါသည္။)

ေမေသာၾကာ

3.6.2011

Myanmar IT Blog

No comments:

Post a Comment