Thursday, February 16, 2012

ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ မရလိုက္သည့္ ဘ၀ေလးမ်ား

ေဖေဖ ဆံုးျပီး ေနာက္ပိုင္း စိတ္ေျပ လက္ေပ်ာက္လည္း ျဖစ္ေအာင္ ေနာက္ျပီး ကိုယ္တိုင္ကလည္း ပရဟိတကို ၀ါသနာ ပါတဲ့ အတြက္ မႏွင္းတို႔ရဲ႕ ေဆးခန္းေလးကို သင္တန္း မတက္ခင္ ရက္ပိုင္း ေလာက္က တနဂၤေႏြ ပံုမွန္ ဆိုသလို ေရာက္ျဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီ ေဆးခန္းေလးကို ေရာက္ေတာ့မွ ဆရာ၀န္ ဆိုတဲ့ ဘ၀ေတြနဲ႔ ထိေတြ႔ခြင့္ ရလိုက္ မိတယ္။ အရင္တုန္းက သိသေလာက္ဆို နားၾကပ္ေလး လည္ပင္းမွာခ်ိတ္ ဂ်ဴတီကုတ္ကို ေကာ့ေၾကာ့ေနေအာင္ ၀တ္ျပီး ေဆးရံု ဟုိဘက္ ဒီဘက္ ကေလး သာသာေလး လႈပ္လီလႈပ္လဲ့ ေလွ်ာက္တတ္တဲ့ ဆရာ၀န္မေလးေတြကို သိသလို၊ အင္တိုက္ အားတိုက္ ျပဳစုရင္း လူနာကို  ဂရုဏာ ေဒါေသာနဲ႔ ေအာ္တတ္တဲ့ ျပည္သူ႔ ေဆးရံုက ဆရာ၀န္ေလး ေတြကို ျမင္ေတြ႔ဖူးရံုက လြဲလို႔ ကၽြန္မ ဆရာ၀န္ ဆိုတဲ့ ဘ၀ကို မသိခဲ့ မရင္းႏွီး ခဲ့တာ အမွန္ပါ။


ငယ္ငယ္က ကေလးတိုင္း လိုလို ေျပာတတ္တဲ့ စကားက ၾကီးလာရင္ ဘာလုပ္မလဲဆို ဆရာ၀န္လို႔ မ်ားေသာ အားျဖင့္ ေျဖတတ္ၾကေပမယ့္ ကၽြန္မ ဘယ္တုန္းကမွ မေျဖျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ဆရာ၀န္ ဆိုတာကို ေတြးၾကည့္ရံုနဲ႔ ရင္ေမာ လို႔ပါ။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္မက ကိန္းဂဏန္းေတြျမင္ရင္ ေခါင္းမူးတတ္သလို၊ သရဲလည္း ေၾကာက္တတ္တယ္။ ေနာက္ျပီး အဆိုးဆံုးကေတာ့ စာက်က္ ပ်င္းတာပါ။ ဘယ္လို ရိုက္ရိုက္ ဘယ္လို ဆူဆူ စာက်က္ရမွာ ပ်င္းတဲ့သူက ဆရာ၀န္ ျဖစ္ဖို႔ကို ဘယ္နည္းနဲ႔မွ စိတ္ကူး မယဥ္ခဲ့မိတာပါ။ ငယ္ငယ္တုန္း အဘြားတို႔ ေနတဲ့ ခ၀ဲျခံက ေအာင္သိဒၶိလမ္းဆိုေတာ့ ျမိဳ႕ထဲက ကၽြန္မတို႔ မိသားစု သြားလည္မယ္ဆို ျပည္လမ္းက ျဖတ္လို႔ လိပ္ခံုးလို႔ ေခၚတဲ့ ေဆးေက်ာင္းကို ျမင္ရင္ သူမ်ားေတြေတာ့ မသိ ကၽြန္မ ကေတာ့ တက္ခ်င္စိတ္ မရွိခဲ့ဘူး။

ငါးတန္းႏွစ္ ကၽြန္မ လသာ (2) ကို စတက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေက်ာင္းက ပထမဆံုး လသာ ရတနာဆုကို ေပးတဲ့ႏွစ္ပါ။ မွတ္မွတ္ရရ အဲဒီဆုကို ရသူက မဇာျခည္ေ၀လင္းပါ။ ရတဲ့ဆုက ေဆးေက်ာင္းရဲ႕ ပညာသင္စရိတ္အျပင္ ေရႊ ႏွစ္က်ပ္သားလား ငါးက်ပ္သားလားေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ဒီဆုရသူက ကၽြန္မ ဆယ္တန္း ေအာင္သြားသည္ အထိ သူတစ္ေယာက္ထဲပဲ ရခဲ့တာမို႔ပါ။

သူက ဘက္စံု ထူးခၽြန္သူမို႔သာ ဒီဆုမ်ိဳးကို ပုိင္ဆိုင္ရတာပါ။ ပန္းခ်ီ၊ စာစီစာကံုး၊ စာေပ ဘက္စံု ေထာင့္စံုကေန ထူးခၽြန္သူ ျဖစ္တဲ့ အဲဒီ အမၾကီးကို ကၽြန္မ ခ်ီးက်ဴးမိတာကလြဲ က်န္တာ အားက်မႈ မရွိတဲ့ အျပင္ ကၽြန္မ သူ႔အစား စိတ္ညစ္ သလိုေတာင္ ျဖစ္ခဲ့တာ အမွန္ပါ။ ဘာလို႔ဆို ဆယ့္တစ္ႏွစ္ လံုးလံုး စာကို က်က္ျပီးျပီ ေနာက္ထပ္လည္း စာေတြ ထပ္က်က္ရအံုးမယ္ ဆိုျပီး သူ႔အစား ပင္ပန္း လိုက္တာဆိုျပီး ခံစားမိလိုက္တာမ်ိဳးပါ။ ဆယ္တန္းမွာ ကၽြန္မ ေဆးတကၠသိုလ္ကို ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ အတိုင္း တက္ခြင့္ မရခဲ့ပါဘူး။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ ကၽြန္မ ေနာင္တရတာမ်ိုဳး အလ်ဥ္း မရွိခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မ မက်က္ခ်င္တဲ့ စာေတြနဲ႔ ခပ္ကင္းကင္း ေနရေတာ့မွာမို႔ ေပ်ာ္ပါေသးတယ္။

ကၽြန္မ ဆရာ၀န္ မျဖစ္ရတာကို ေနာင္တ ရမိတာေတာ့ မႏွင္းရဲ႕ ၾကံဳတိုင္း ေဆးခန္းေလးကို ေရာက္ေတာ့မွပါ။ တစ္ပတ္ တစ္ပတ္ကို လူနာေပါင္း တစ္ရာေက်ာ္ေလာက္ ကုသေပးေနၾကတဲ့ သူတို႔ေတြကို ၾကည့္ျပီး ကၽြန္မ သိပ္ေနာင္တ ရတာပဲ။ လူနာေတြ မ်က္၀န္းမွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ ယံုၾကည္မႈေတြ အားကိုးမႈေတြနဲ႔ ယွဥ္တဲ့ အရိပ္ အေယာင္ေတြကို ျမင္ေတာ့ ကၽြန္မ သူတို႔ရဲ႕ စိတ္ဆႏၵေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးတဲ့ ဆရာ၀န္ မျဖစ္လိုက္ရတာကို သိပ္ႏွေျမာတာပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလ ေဆးခန္းကို ေစာေရာက္ျပီး ဆရာ၀န္ေတြ မေရာက္ေသးလို႔ လူနာေတြ ပံုထပ္ေနရင္ ကၽြန္မ သိပ္ျပီးကုေပးခ်င္တာပဲ။ ေနာက္ျပီး ေဆးခန္းမွာ ကၽြန္မ လူနာ စာရင္း သြင္းေပးရံုေလာက္ ဘာေလး ညာေလး လက္တိုလက္ေတာင္း လုပ္အားေပးရံုနဲ႔ သိပ္ျပီး အားမရသလိုပဲ။ အဲဒီလို အခါမ်ိုဳး ဆုိရင္ေတာ့

ကၽြန္မ ျပန္ငယ္သြားခ်င္တယ္။ စာေတြ ျပန္က်က္ခ်င္တယ္။ ဆယ္တန္းကို ျပန္ေျဖခ်င္တယ္။ ေနာက္ျပီး ေဆးေက်ာင္း တက္ခ်င္တယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ေတြ ကၽြန္မ ခဏခဏ ျပန္ျဖစ္သြားမိတယ္။ ေနာင္တ ဆိုတာ ေနွာင္းသြားမွသာ ရတတ္တဲ့ အသိစိတ္ မ်ိဳးမွာ ယူက်ံဳးမရ ျဖစ္တဲ့ အထိေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ ေနာင္တ ရေနတယ္ ဆိုတဲ့ အျဖစ္ကလည္း မလြယ္တာမို႔ ကၽြန္မ စိတ္ကိုေတာ့ ေျဖပါတယ္။ တစ္ခါ တစ္ခါ ေဆးခန္းကို ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္တို႔၊ ေဆးခန္းက လူနာေတြကို ျမင္ရင္ေတာ့ ဒီစိတ္က ႏိုးႏိုးထလာတတ္လို႔ ကၽြန္မ ၾကိဳးစားျ  ေျဖသိမ့္ရင္း ……………………………………………..

ဆရာ၀န္ဆိုတဲ့ ဘ၀ကလည္း ကၽြန္မ မပိုင္ဆိုင္ခဲ့တဲ့ ဘ၀ဆိုတာကို ေျပာရင္း ဒီေလာက္နဲ႔ လက္စသတ္လိုက္ပါတယ္ေနာ္။
ေမေသာၾကာ
10:45
15.2.12
Myanmar IT Blog

No comments:

Post a Comment